söndag 20 december 2009

Lite kul planering!

Funderar allvarligt på att göra en hårförlängning-fått ett tips av en vän till en tjej som ska vara superbra,vad tror ni?blir det snyggt med långt hår på mig?Jag tror o längtar lite efter girly-me igen.
Sen ska jag göra följande med mitt hem-kommer ta lite tid eftersom det är mycket som ska inhandlas men fint blir det nog:Vill kasta ut min beiga bäddsoffa o köpa en liten säng där jag kommer ha lite gant-kuddar kanske lexington o så,skaffa en ljusgrå soffa+snygga kuddar(-inte så stor)köpa en rumsavdelare-såg en skitsnygg svart på åhléns,köpa en svart eller iaf mörk ryamatta (tror jag det heter)och en plasma tv 38 el 42 tums,måla om i köket,skaffa marimekko gardiner där+matta där med,och ut med en del gamla möbler som jag ärvt o skaffa lite nya tavlor+nya persienner-vill inte ha ett kalt inredningshem,det ska vara varmt o personligt men ändå mer nytt än hur jag har det nu. Ska klara det här nu! Puss Becca

Inga kommentarer: