torsdag 31 december 2009

Singel på nyår..

Som singel på nyår kan man lätt bli lite småledsen i min ålder iaf..Jag var det dagarna innan,visste inte vem jag skulle fira med-många har sambo o vissa har även familj..O man kanske inte vill råfesta bara för att man är singel..Jag vill helst äta god mat,vara med någon/några jag tycker om..o inte att det är som en vanlig festkväll utan något extra o inte med utgång. Man vill kanske inte heller sitta med som singel bland en massa par.. Jag kan inte heller åka utanför MÖ med tanke på mina djur-måste vara säker på att komma hem i tid ju..Annars hade det varit kul att fira med släktingar i DK.. Och hemmafester vet jag ingen som har längre heller annars kan ju det vara kul. Trodde ett tag att jag skulle vara helt ensam..Men min gulliga mamma har köpt god mat till oss b.la hummer o bubbel ofcourse,så det ska bli supermysigt<3 Men vid 12 slaget kommer jag nog sakna någon att pussa på o önska gott nytt år o definitivt mina goda vänner.. Ha ett gott nytt år mina vänner! Becca

Inga kommentarer: