söndag 6 december 2009

Helgen går alltför snabbt..

Haft en mysig helg-men den har flugit iväg..Tänkte lägga in pics idag men jag har magkatarr o har inte orkat sitta vid datorn,sorry men kommer i dagarna!
I lördags mötte jag Anna strax innan 11.30 vid smörgåsbutiken o vi käkade kycklingsallad med vitamindrycken+kaffe till mig:) Sen gjorde vi limhamn osäkert med våra garv..nämen vi gjorde en del ärenden här o så. Vid 6 mötte jag Karin o v gick först en promenad med nisselina o sen gick vi till thai o käkade o sen blev det 2 drinks på cutty sark:) O ikväll blir det mys i tvsoffan,ska laga mat nu o sen kolla på tv (håller på att tvätta med) Vet ni!? Min lilla nisse ska vara modell:D såå kul-en granne frågade om vi ville-jag berättade att han är lite bitsk men det ska nog funka-han är ju en gammal gubbe nu o tydligen ska han ha något rosa/fluffigt på sig haha han som hatar kläder..:)I veckan blir det- o lita på bilder ifrån det;) Nä nu till disk o matlagning o tvätt..PUSS o njut av söndagskvällen! Becca

3 kommentarer:

Anna sa...

Du glömde skriva att du köpte strumpor.. du glömmer alltid att skriva det viktigaste ;)
HAHA

Beccas sida sa...

Vad vill du säga med detta?? Att jag skriver allt o att det är tråkigt eller!??? Fyy dig..Men jo jag köpte strumpor vilket var vääldigt nödvändigt! :D

Anna sa...

Neej jag skämtade ju ;)
Klart inte strumpor är det viktigaste.. därav smileyn..!!