onsdag 9 december 2009

Tv-kollen:)

Är ni som jag som gillar att ligga o kolla på tv på kvällarna? Tycker om en hel del på tv nu..Börjar med idol-tyckte det var jättesynd att ARTISTEN Tove åkte ut..hon var så artistisk o intressant att kolla på..o bra låtval oftast (när hon tog oldies iaf)hejar på Erik nu. Och paradise som från början inte var lika kul som nu när Erika the model har kommit in o rört om..badar topless ogenerat vilket kanske är lite förståligt med hennes sjukt snygga bröst:P Catja ja hon spelar spelet o är nog inte världens mest sympatiska person men det är ju ett spel o alla spelar där so why not-killarna faller ju för det.. Och personligen väljer jag nog Anna Ankas jul istället för Kalle Ankas för typ 1000 gången.. Och ikväll börjar ett nytt real housewifes program vilket jag gillar mycket-lyx precis min grej on the telly..:)
Får vänta på desperate nu som är en riktig favorit..så bra o blir aldrig trist..!
I mammas pojkar väntar det sista avsnittet imorgon o jag tippar: Christian o uttjatade Martina,syrianen med Julia-som dumpar honom direkt efter programmet-hon vill bara vinna o har inget gemensamt med en "normal/trevlig människa.." och Tim vet jag inte alls-men det kommer nog inte hålla.. Kollar även en hel del på lite scary grejer om mord o sånt o dokumentärer men inte lika underhållande att skriva om här..Kisses,TV-Becca

Inga kommentarer: