lördag 12 december 2009

Hej hej hej hej,vad roligt:)

Började med en sång idag som överskrift;) Hade en fruktansvärd dag igår..fick panikångest o kände mig mindre än minst-man känner sig så hjälplös o jag blev såå ledsen över att något styr mitt liv så pass mkt som det gör:(svårt att vara glad o leva i nuet med den sjukdomen..och ibland tror man att man nästan är frisk för att man inte märkt av det på länge men så t.ex när kräksjukan då är på G på skolan så blir jag orolig o börjar tänka alltför mkt också krockade det med musikalen så det blev ingen musikal för mig:( men så är det o ska inte älta det mer nu.. Hade även mitt sista utv.samtal för denna terminen igår o det kändes bättre än jag trott så det var ju bra:) Idag ska jag bege mig mot stan-Angelica väntar på att jag ska hoppa i plurret nu..så vi kan komma iväg..Har varit o ätit brunch innan idag o nu blir det alltså shopping för hela slanten:D och myskväll ikväll.Adios amigos,Becca-bus;)Åk med foton etc..

Inga kommentarer: