fredag 25 december 2009

Im alive:)

Har inte skrivit på några dagar nu för jag har inte varit hemma så mycket..i onsdags jobbade jag fram till 15 sen ett par timmar senare var det dags att fira min mamma,igår julafton som var helt underbar! Vi hade det supertrevligt,o idag blev jag bjuden på dansk julefrokost prick 12:) Och sen har jag legat i bädden..tror ni inte jag har blivit sjuk igen??Träffade ju en del nya barn de sista dagarna på jobbet så då fick man deras baciller med:/ Så det blir ingen utgång till debaser som var tanken utan hemmakväll med Angelica-ska möta henne strax,ska nog hyra senaste BECK filmen,köpa hem lite mat o även se Stenhuggaren en miniserie som börjar idag o slutar imorgon-Imorgon måste jag må ok så att jag kan shoppa o även köpa ny dammsugare-min är trasig.. Berättar mer om dessa underbara dagar- förmodligen imorgon eller senast i övermorgon-finns en del bilder att lägga in med ju! Kram o ha en bra juldagskväll vad du än gör-gör inget som inte jag skulle göra;) Becca

Inga kommentarer: