tisdag 22 december 2009

Efter regn kommer solsken<3

Efter en mycket stressig dag på jobbet med en massa yra små kottar så var jag glad över att komma hem till lugnet..gick ut med nissen o hade smskontakt med killen som jag skrev om i förra veckan som gör mig på gott humör:) o vi träffades på en snabbis-nä inte den snuskiga typen tyvärr:/en liten promenad bara..Han var trevlig o såg väldigt snäll ut:) Sen när jag loggade in på face hade jag förrutom fina kommentarer ifrån vänner även fått ett oväntat mejl ifrån en väldigt oväntad person som jag inte direkt känner mer känner till (men nu känner lite)Personen tackade iaf mig för att jag så öppet berättar om min panikångest/kräkfobi här för den personen har precis samma o också fått magsår som jag..:( Det värmde att den personen anförtrodde sig till mig o att jag kunnat hjälpa- och det får ju en att kämpa på o fortsätta att vara öppen trots vissa människors skeptiska reaktioner-men det handlar ju om ovisshet- de tror att man är helt "weirdo" för att man har panikångest som är såå vanligt idag o närmast en folksjukdom som kommit pga stress i vårt samhälle.. Pratade dessutom med en annan kille på face som också gjorde mig på gott humör:)
Imorgon är det sista dagen på jobbet innan jullov:D O jag planerar min mammas födelsedag imorgon-61 år det skulle man inte tro-inte utseendemässigt o definitivt inte till sättet:)Jag ska bjuda ut henne på middag imorgonkväll,supertrevligt! Sen blir det lite intensiv klappjakt dan före dan..Kram till alla därute:) Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul o Gott Nytt År på dej Becca!

Becca sa...

God jul o gott nytt år till dig med(whoever u are:)Becca