torsdag 17 december 2009

Uttråkad men på G;)


Ja det blev flera dagar hemma än väntat,blev sämre i onsdagsmorse o det höll i sig,men idag känns det rätt bra faktiskt så det är superskönt! Så mkt lättare att vara på gott humör när man inte har en mage som ömmar o håller på.. Men jag är uttråkad-har gjort för lite kul under hösten/vintern så nu är det dags att börja göra lite kul igen-mer AW,dine and wine,FESTANDE-det behöver jag nu;)Sugen på något drastiskt som att göra extensions,förstora läpparna o brösten,naglarna, solduscha mig-såå blek,banta 15kg- HAHA men det kommer nog inte hända,men så känns det just nu! Mer motion-tänkte powerwalka idag men jag går som en gammal kärring i snön(-rädd för att ramla:)
Så det får bli en annan dag.. Så imorgon hoppas jag att det blir jobb för mig-saknar de små liven o mina kollegor:)Men ikväll blir det tv-tittande o facebookande som resten av veckan har sett ut-MEN det har varit välbehövligt. Puss o ta hand om din kropp (haha internt en man som sa så till mig för läängesedan;)Becca

Inga kommentarer: