söndag 27 december 2009

Juldagen o idag:)







På juldagen blev jag spontant hembjuden till min mamma för danska smörrebröd med b.la sill o lax o juleöl såklart:) Några vänner till henne kom förbi o vi hade det supertrevligt. På kvällen kom Angelica till mig o vi skulle eg ut o käka thai men det var stängt så det fick bli en halv äcklig kycklingkebabpizza:/Sen gick vi över gatan till hemmakväll där vi hyrde "skotten i knutby" så vi såg den+"stenhuggaren",+köpte snask o ostkrokar:D Idag blev det frukost ute ( en sen sådan)på Lieto, sen blev vi bjudna på både lite dansk julefrokost o svenskt julbord så vi käkade b.la laxmacka,sillmackor,kyckling o jansson+öl o lite snaps:) Sen gick vi hem till mig o kollade på fortsättningen av stenhuggaren innan hon begav sig hem till DK-hon var också gullig o skrubbade mitt badkar skinande rent(-ni som sett det vet hur hemskt det var..)också bäddade hon fint till mig med mina nya täcken o grejer-skönt med hemhjälp-ja jag vet jag är sjuukt bortskämd..:/ Nu är kl 00.30 o jag har ätit en stor slice pizza från igår o dricker lite vin o chattar för fullt på face,men snart ska även denna prinsessa i säng,Kram Becca

1 kommentar:

Anna sa...

Jag vill ha en efter-bild på badkaret ;) haha..
Hoppas allt e bra med dig, kraam