torsdag 17 december 2009

Snow..



Ja nu är det snö säkert i hela landet-snöade här för fullt igårkväll o det har stannat kvar o idag har det dessutom varit soligt:) Men för min lilla nisses skull så är det inget bra väder..Han lider verkligen när han går med sina "nakna tassar" i den iskalla snön o det som är värst är saltet som kommer in i tassarna på honom direkt i sprickor o så:( Så ifall jag haft en hund med päls så hade jag njutit mer av detta väder o gått LÅNGT med vovven för jag gillar det,speciellt nu i december inte i februari när man vill ha vår:)Sen är jag lite bekymrad över kommunaltrafiken som jag fortfarande är en del av- yes tyvärr:/ åker ju till o från jobbet med buss o bussen är alltid försenad på vägen hem..hur blir det då nu med snö!? Men vackert är det o nu kanske vi kan drömma om en white christmas för det var väldigt längesedan vi hade en sådan,typ 7 år sedan tror jag. Take care,Becca P.s Lägg märke till lukis söta tassavtryck i snön,han var sjukt chockad imorse:)

Inga kommentarer: