måndag 21 december 2009

Insomnia...o lite annat.

Inatt kunde jag inte alls sova..låg o vred mig,kände ångest (som fortsatte hela dagen btw)gick upp vid 1.30 för att sen försöka sova igen o då väckte katten mig så jag blev vansinnig:/ sen kom tidningen när jag precis hade fått sova ngn timma,suck! så det var ingen kul natt eller början av dag för mig,piggnade dock till vid 14 o åt nybakta bullar som en kollega gjort till mellis (nä jag borde inte men det är ju det godaste som finns!!)sen hade vi myys med barnen-har hand om både mina "vanliga barn" ifrån min avdelning o de yngre nästintill bebisarna ifrån den lilla avd-myysigt o man skapa nya söta kontakter idag:) Självklart var vi också ute i snön o lekte.
Ikväll blir det avsnitt 2 av Anna Ankas jul där Maria Montazami ska va med-såå bra att jag t.om får hoppa över sista avsnittet av Livet i Fagervik ikväll (men får se reprisen i veckan) Har inte köpt en enda klapp än men jag o Angelica har kommit överens om att skippa julklappar i år dels för att hon har ont om cash o dels för att vi inte ses innan julafton o då förlorar det all sin mening tycker jag.. Så det blir bara klappar till min mamma o djuren i år-något positivt med att vara 2 under julafton..:/more for me..Jag är riktigt spoiled med klappar faktiskt trots att min mamma varit solo nästan jämt så har jag fått hur mycket som helst,and I still love it! min mams fyller år d23 så jag ska bjuda ut henne på middag någonstans eller om vi köper o tar med hem till henne:) Sen ska jag köpa Max Factor paket till henne med mascara o ögonskugga,presentkort till pedikyr,Clarinspaket med b.la en lotion som är superbra o kanske något litet mer,bra va!? Brukar vara bra på att komma på klappar-därför jag kan vara ute i sista minuten:) Bara 2 dagar kvar till ledighet-lovelyy:D
Puss, Becca

Inga kommentarer: