måndag 7 december 2009

Lista-time;)

1,Vad heter du? Rebecca Victoria Schrednitsky(-Victoria valde jag vid 11,12 års ålder själv:)
2, Vad önskar du dig: Åhh mkt..B.la Psykisk god hälsa,att vara lycklig,få fast arbete,få en egen familj med barn en dag-det är väl det viktigaste för mig nu iaf!
3,Vad uppskattar du mest med dig själv? Att jag är förstående o snäll.
4,Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är lat (inom vissa områden..)
5,Det värsta med/i ditt liv: Min psykiska ohälsa..(panikångest+tvångstankar)
6,Senaste komplimangen? Att jag är rolig(-av en sweet guy;)
7,Är du singel: Ja
8,Någon på gång? Kanske..kanske inte..
9,Vad gör du ikväll: Skulle eg på sushi buffé men jag o micke skjuter upp det till nästa måndag..så det blir myskväll med god mat,vin+tv:)
10,Vem vet mest om dig? Angelica.
11,Vad hos en kärlekspartner saknar du mest? Intimitet..:P
12,Har du några beundrare just nu? Ja några stycken..;)
13,Vad behöver du nu? SEMESTER
14,Nämn några bra egenskaper i en framtida partner: Humor (o att han ska gilla min)intellektuell,mogen,stabil,lugn,social,sexig,snäll,talför,flexibel(-för jag kan vara lite krånglig..)stark,självsäker.
Thats all for now folks;) Becca

Inga kommentarer: