onsdag 30 december 2009

Iväg:)

Ja nu har det blivit ett par dagar till där jag inte suttit framför datorn så mycket-(men det är ju faktiskt rätt skönt ibland) I förrgårs kväll kom Angelica hit o vi gick ut o käkade thai sen blev det tv-myskväll,sen upp tidigt för att "rörkillar"skulle komma hit så nu funkar min badrumsvask finfint o det känns skönt att det är gjort..Sen åkte vi till entré-fikade på waynes o Angelica råkade sätta eld på en servett-men det gick som tur var bra:) Sen hann vi med några affärer o jag köpte en mörkblå klassisk skjorta+ett par mysiga,fina märkblåa vantar med tofsar som passar bra till gåsjackan. Sen såg vi "Så olika" som var en fin film om olika relationer(-the ones I like)Har ju som en del vet lite svårt för bio o det hade jag tyvärr även igår..Men jag är glad att jag klarade det o stannade kvar trots ångesten för det blev bättre mot slutet:) Sen kom jag hem till myys med mina små älsklingar o kollade på en spännande film innan jag somnade. Idag fick jag en tid på hårateljén för att fixa mina nails,nice! O sen gjorde jag några ärenden o nu ska jag in mot drottningtorget för att träffa Katarina-ska bli såå kul vi har inte träffats på läänge..Blir dine and wine+nog lite shopping ska in på mango o kicks tror jag:)Gotta go men pics ifrån dagarna kommer imorgon! Puss Becca

Inga kommentarer: