måndag 28 december 2009

Thai,mys o städ:)

Nu ska jag gå igång med intensiv städning av kök,hall o toalett-några ifrån powerclean kommer imorgon o då måste det ju se hyfsat ut iaf..usch hatar sånt!! Ska man dessutom hålla sig hemma hela dagen o gå upp supertidigt.. Men det var schysst av Angelica att ställa upp o hjälpa mig med några grejer inför deras besök o dessutom att leka med mig imorgon:) Hon kommer till mig om ca 1,5h (så tills dess ska jag vara redo)Vi ska gå o käka thai-Åhh jag har längtat! o vin till det förstås..
Sen ska vi kolla på kungafamiljen på tv(-alltid gillat att se på det haha)Sen är det första avsnittet av medium senare ikväll o det måste vi se-verkar riktigt spännande.
Imorgon blir det först ett evigt väntande o sen bio på kvällen-vi vill se "så olika" blir kanske någon matbit eller fika först o kanske lite shopping om vi hinner-men jag har typ bara heminredning o allt jag ska köpa i huvudet just nu.. Resten av veckan består av kompisdejter o kanske "en vanlig" med;) God forsättning kära läsare! Becca

Inga kommentarer: