lördag 26 december 2009

Ho,ho,ho:D






Hade en fantastisk julafton i år:) Underbar stämning o det är ju det viktigaste!
Började dagen med att gå ut o fixa några klappar dels till mina små älsklingar men också det sista till min mamma. Passade också på att ge en slant till alla hemlösa kisar via katthjälpen:) Sen var det bara till att slå in allt,fixa till sig för att sen vara hos min mamma strax innan 15,vi åt en laxmacka först med mousserande till,sen tittade vi på Anna Anka som vi blev lite besvikna på-det var en massa repriser o bara lite nytt..:/ Samtidigt drack vi glögg o åt lite kakor o nötter till,sen tittade vi på lite av danmarks disney-jul. Gick en lång runda med nissen innan the big dinner..(Alltid kul att kolla in i alla fönster o se julglädje:)
Sen var det dags för anka med potatis o även potatis i socker (som är en dansk grej)god sås,rödkål o brysselkål ett riktigt gott rödvin till det:) Sen blev det lite tv-mys innan julklapparna skulle delas ut-inte svårt till 2 pers-något positivt med att vara 2+att de flesta är till mig:D Jag fick:Nytt jättefint täcke,kudde,elektrisk tandborste,Clarinspaket med b.la lotion (som är kanonbra)+ handkrämen,liten fin,svart radio till köket,superfin blårutig pyjamas,strumpor,2 par byxor-ett par mörkblå jeansleggings o ett par i ridbyxemodellen-svarta med skinndetaljer på sidorna. Jag var extragenerös mot henne denna julen-hon är så himla generös mot mig alltid så nu när jag har möjlighet själv så kändes det riktigt bra att ge:)Jag gav henne ett Clarinspaket med ansiktskräm,serum o lite annat,ett presentkort på fotvård, fina morgontofflor(rosa-hennes favoritfärg:)ett stärkande nagellack som hon gillar i en box med lite annat. Nisse var också ivrig efter klapparna-rev i dem:D Kom hem trött o senare än vanligt på julafton-helt perfekt Christmas!

Inga kommentarer: