söndag 13 december 2009

Helgen





Helgen har bestått av en tråkig start men rätt bra kväll ändå med lite bubbel o sånt..:) Gick även på en spontan dejt som var trevlig-åt middag,drack vin o så;)
Sen kom Angelica hem till mig,sov över o vi gick till smörgåsbutiken vid lunchtid o käkade(-delar ju alltid för att få lite av allt)så det blev bakpotatis med keso o kyckling+en toast med kyckling. Sen tog det lite tid för mig att göra mig klar för att åka till stan,så vi var inne supersent så det blev inte så mycket shopping som det var tänkt men lite iaf..Köpte 1 stor fuskpälskrage,1 mössa (seger) på intersport,ett läppglans (best)på make-up store superfint i en blekrosa färg,1 ögonskugga (dramatic)o ett rouge (ginger)jättebra grejer till ett lite mer humant pris än vad jag är van vid.. Blir mer shopping snart tror jag:) Sen efter shoppingen mötte vi Jenny o gick till Pickwick o käkade o drack en öl-trevligt att umgås med mina 2 bästa vänner<3 Idag har jag inte gjort mycket..deppat,slöat,handlat,kollat på tv,vilat o pratat i tele+chattat med en person som fick mig på lite bättre humör,han har den inverkan på mig..;) Kan säga att jag inte var nöjd med vad jag såg i provrumsspegeln igår så det blir till att ta nya tag o skärpa mig både vad gäller matmängd o motion..:/ Nu blir det utgång med nisse sen filmtime+paradise hotel.Puss Becca

Inga kommentarer: