onsdag 2 december 2009

Såå trött.....VILL HA JUL NU!!

Jag vill verkligen vara positiv o kämpa på som jag brukar men jag är jätteslut..Känner att jag verkligen behöver lite ledigt..Kan ju bero på att jag inte hade någon sommarkedighet alls i år.. Snart är jag iaf julledig o det blir ganska länge 24/12-8/1 yihoo:D (slutar 15 d23)o sen blir det dinner med mamsen som fyller år då. Förrutom lille julafton+julafton med mamma så har jag planerat in minst en Kph tur med lite shopping,dine and wine o möte med delar av familjen där förrutom det så blir det mycket tid tillsammans med vänner<3 Vet inte än vad som händer på nyår så kom gärna med förslag! Har utvecklingssamtal imorgon så det blir lite förberedelse inför det o även övning inför julmusikalen imorgon med alla barnen i kyrksalen-såå mysigt! Men nu blir det mat o tv med mina småttingar<3 Kanske lite av Dr.Phil,Paradise hotel o Fråga Louise (o lite av efterlyst) O mammas goda,matiga linssoppa med bröd till,Hon är såå snäll,fått mycket mat av henne på sistone o hon är ju betydligt bättre på att laga mat än vad jag är..+såå trött efter jobbet så jätteskönt att få det serverat..<3 Becca Tumme ner för: Människor som beter sig som chefer över en trots att de inte är det!! Tumme upp för:Människor som sköter sitt o låter andra sköta sitt o är raka med vad de tycker!

Inga kommentarer: