lördag 26 december 2009

Dan före dan=min mammas b-day:)




Jobbade ju till 15 i onsdags,det var väldigt lugnt..få barn så vi passade på att fixa lite på våra avdelningar etc+hade det mysigt med de barnen som var där,tyvärr hann jag bli förkyld igen av alla nya baciller:/ Men hade trots det en riktigt trevlig kväll-har inte alltid haft så lätt för att komma överens med min mamma-vi är olika på många sätt o hon är väldigt bestämd med..Men pga att vi båda anstränger oss mycket så funkar det rätt bra nu!(allt för få som anstränger sig nuförtiden tycker jag..)Jag kom hem till henne o vi drack lite mousserande innan vi gick ut för att käka o dricka gott rödvin-blev många glada skratt:D Och jag tror att hon var väldigt nöjd med sin dag-bjöd henne på allt+blommor.Becca-vill även ge ett försenat grattis här till min mammas tvillingbror som firade i sitt hemland numera-Thailand. Och till Joanna (en gammal vän) som också fyller d23!

Inga kommentarer: