onsdag 9 december 2009

OMG

Känns som om det är så mycket just nu..Jag är svintrött på morgnarna..imorgon öppnar jag o ska upp vid 5..:/ Idag hade jag utvecklingssamtal (som kändes riktigt bra) så jag stannade över en stund,på fre samma sak stannar över lite pga utv.samtal,o sen hem ut med nisse o äta lite innan julmusikalen på skolan-kommer säkert bli jättefin men jag är som sagt riktigt trött o kommer först vara hemma ca 21.30..:( Sen kommer Angelica sover över o sen blir det lite shopping i stan med henne o Jenny+lite dine and wine o fika såklart:) Sen en lugn kväll hemma själv:) På söndag vill en kollega ha med mig till United-kyrkan men jag tror att jag ska vara hemma med nissen som blir så mkt ensam annars.. Nisse fyller 12 imorgon-köper hem lite godsaker till honom imorgon min lilla älskling<3 Blir övning inför musikalen imorgon o det blir kul:)Om ca 2v är jag ledig i 2v exakt-såå himla skönt o har aldrig behövts mer-tar på krafterna att inte ha haft sommarsemester o att börja på nytt jobb med nya rutiner osv.. Nu blir det tvmys i bädden. XOXO Becca

Inga kommentarer: