lördag 2 april 2011

Musikaldags!



Nu har jag o Angie ätit en riktigt god frulle (från kakboden)O nu sitter vi här o flamsar/tramsar (som vanligt:)
Om en stund ska vi iväg-Angie följer med mig o tittar på musikalen,kul! Så det blir balettpåklädning, o kolla så att alla "går in rätt"(-inte lätt med 22 vilda 5/6-åringar)O dessutom sjunger o dansar bra o uppför sig på scenen i mer än en timme..
Barnen var spända igår o frågade mig:Längtar du tills imorgon fröken?:)
De är så duktiga..O jag kommer (tyvärr)också vara på scenen-smart att man drack diverse drinkar igår..more about that and other things later guys!! Efter musikalen ska jag käka middag+vin med Jenny på möllan någonstans:) Nu måste vi skynda lite-Angie ska fixa så jag blir ljusare o långhårig också..;)Wish us good luck! LOVE,Becca<3 P.s bilderna är ifrån genrepet i torsdags.

Inga kommentarer: