måndag 4 april 2011

Ahora...

Min plan är ju att fixa till här hemma.. Tyvärr blir det dock ofta annat som kommer före som väskshopping eller skönhetsshopping, o som nu resa:) Men efter det ska jag verkligen ta tag i allt det där.. Har bra smak o vill ha det på mitt sätt- inte stelt som i en katalog eller en ungkarlslya.. Utan såklart fina detaljer o färger! Fick hem två lampor som jag beställt via Ellos, de har faktiskt en del grejer.. Sett en svart supersnygg rumsindelare där med. Ska köpa i princip allt nytt,tapetsera nytt, måla om etc.. Blir mkt fint resultat- det längtar jag till, slitet är ju inte min grej precis:/ nog om det.. Skön måndag- intensivt som 1000an men fint väder o fina kids, dessutom jobbar jag med mitt nä haha lammet P- vilket är mycket trevligt, a Guy for a change o man får äntligen skratta lite med- härligt!:) Btw på tal om guys..T is in town.. Får se om vi ses i veckan..vi pratade lite igår o smsades.. I will keep u updated;) nyss ätit lite, ikväll blir det tvnight-både Gynekologen i Askim o bachelorette samtidigt.. Dessutom började Glamourama på play ikväll:) Även plöjt igenom en massa bloggar som vanligt.. O monterat mina lamps-yes I did it!:) Imorgon MÅSTE jag powerwalka till work!! Blir även med valident, kommer ha en valident med mig nu i flera veckor, känns kul! 2 år sedan jag var i hennes skor på min skola- vilken tur jag hade folks!:D Myys på ikväll nu så hörs vi imorgon-om jag inte är alltför trött efter en lång dag- planering ju..:/ Kramis, var rädd om dig! Beccasin

Inga kommentarer: