söndag 24 april 2011

Solig o mysig söndag...




Skönt med en liten minisemester nu-känns verkligen så,varit superfint väder,extra lång helg,träffat härliga vänner o bekanta,haft mysiga planer varje dag:)
Idag gick jag ut en sväng i trädgården vid 11.30 tiden,såå skönt o varmt o inte en människa i närheten, bara stilla...drack lite kaffe o surfade lite. Ville ha en öl av min mams (hon bor ju precis vid mig)o hon satt ute på deras gård,då fick man plötsligt en god sillmacka till sin påskebryg med;) Promenerat lite med nissen idag,o sen åkte jag in vid 14 mot Bo01 för att träffa Annsofi:) Det var ett tag sen...Kul att ses! Vi gick först till Espresso o fikade där-men deras mat är ju ingen höjdare oftast för det priset...så det blev en latte o en mer för mig, o islatte för A. Sen satte vi oss på bryggan-varmt o så,men fattar inte grejen med att sitta där-känns som ngn uppvisning av kroppar eller ngt...;/ för där är inte ett dugg skönt att sitta... Sen var jag så DUKTIG så jag promerade hela vägen hem o det är en bit,men det kändes inte ens för vädret är ju såå härligt!!!
Nu blir det torsk med ris o citronsås+sallad:) såå hungrig,ätit väldigt lite idag..:/
Nu ser jag fram emot att mysa med mina små älsklingar i bädden framför tvn+promenera lite med min nakenfis som stormtrivs i sommarvärme;)Sovmorgon imorgon med-I LOVE IT!
Puss mina fina läsare:* Becca

Inga kommentarer: