måndag 25 april 2011

Fått mersmak;)

Sjuukt mysig o trevlig dag idag som började med att jag satt i trädgården en stund med mina små, sedan kom Stina ut o bjöd-efter lite tjat från mig) på kaffe, o sen kom min mamma ut med varsin påsköl, Pernilla joinade också:) Sen fick jag rusa iväg o möta upp Annsofi, vi satte oss på bryggan i solen utmot båtarna,med varsin sjukt god räckmacka o kaffe o ett glas vitt till mig-passar utmärkt för en livsnjutare som moi;) Supermysigt! Sen gick vi mot mitt håll o där satt Stina o Pernilla-de hade ätit lunch på ett annat ställe här, så jag joinade dem o Stina bjöd på drink o ett glas vitt, vi satt i vår sköna trädgård:) Sen har jag ju haft ätardagen idag så vi gick o köpte gooda hamburgare med strips också en öl till det, sen promenerade vi mot havet o tog en mjukglass där, sen var man skönt o mycket trött efter en heldag ute...Nisse sover-helt slut:D Väl hemma har jag pratat med Angie i tele o kollat på Medium o ätit rån med ost o smör o tomatsoppa med pasta, myys o gott! Nu dags att sova för TYVÄRR har jag en tidig tid att passa på mitt jobb,dessutom lång dag med planering o allt ju:/ Så ngra pics får ni imorgon istället, trötter! Hoppas ni har njutit precis som jag o att vi alla får en hyfsat bra dag på jobbet imorgon;) Sov gott, Becca

Inga kommentarer: