söndag 24 april 2011

Påskmiddag w friends and family.






Igår var det åter igen middag på Annetorp,supertrevligt o detta vädret alltså-sommarvärme:) O de har en mysig altan/terass så det var jättevarmt o skönt där...Fick en drink först,sen kom Jennie med hennes lilla ElsaMaja som stal showen...Så sööt!!! Vill ha... Jaja, men hon var riktigt söt o charmig,så fort vi sjöng en tramsig snapsvisa så var hela hennes kropp i gungning-dansade loss:) Sen åt vi riktigt god påskmat-först till förrätt typisk påskmat med sill,ägg etc,sen till huvudrätt varmrökt lax med romsås,nypotatis o en smarrig sallad-jag var duktig o åt bara 2 potatisar (hade gärna tagit fler)Åt heller inte ngn kaka trots att det fanns jättegoda,likaså snacks-känns superbra,o det är inte alls så att jag inte äter,äter rätt mycket, men minskar bara lite mer på kolhydraterna än tidigare, o tar inte 2 portioner som jag lätt kunde göra innan...O mer av protein o sallad. Men imorgon ÄTARDAG hahaha:D Nog om det..Det dracks friskt o vissa där var verkligen berusade...:D brukar bli så... Men jag var inte värst berusad alls-(gäller att inte dricka så mycket sprit, o att äta rätt så mkt mat o sluta i tid.
Vi började ju redan vid 16 så jag fick traska hemåt till nissen vid 22.30... Jag pratade mkt med Jennie o Gia(- vi satt ute länge,supertrevligt som vanligt,gillar dem!:) Hoppas att ni alla hade en trevlig påskafton<3 Becca

Inga kommentarer: