söndag 3 april 2011

Sweet sunday..

En skön o ledig dag,utan planer förrutom det trista vanliga söndagsbestyret..som att tvätta,diska,städa,handla o lite sånt..Däremellan måste jag verkligen mysa o umgås med mina små sweeties-inte känt mig så närvarande med dem i helgen-så det blir idag!
Pratade om att promenera (i motionssyfte)med min lammkollega P:) Men lite regn idag o lite trista saker som jag måste göra,så vi sköt upp det..Så en välbehövlig mysdag till 100%. Ikväll ser jag fram emot en mysig kväll med varmt bad, levande ljus,god mat (mummy har lagat jättegott till mig) o b.la bachelorette på tvn. Sen börjar en ny arbetsvecka igen..Ska försöka promenera till jobbet denna veckan också-inte hänt än,jag HATAR att jag är så lat o har svårt för att komma igång med grejer, o vill inte se ut som en elefant i Nice ju,vill inte heller gå på någon svältdiet,när livet (för mig iaf) består mycket av att njuta av b.la god MAT..:/ Becca

Inga kommentarer: