fredag 22 april 2011

LÅNGHELG,YEAH!!!

Så skönt med långhelg...Hade en superlugn dag igår på skolan,med få barn,sol o liten utflykt till en mysig lekplats i ett koloniområde.
Fick skjuts hem av min gulliga kollega P:) Sen gick jag till min mamma,vi satt på hennes gård o drack lite mousserande vitt vin,sen begav vi oss mot Annetorp för lite påskfirande hos Gia med min kusins mamma o lite andra välkända ansikten,trevlig kväll,men idag är jag en smula sliten-nä inte så farligt,men hade huvudvärk innan o lite trött bara,blev rätt sent o jag åt väldigt lite igår o blandade diverse i dryckesväg...Dock var jag väldigt duktig som inte åt ngn kaka eller choklad trots att det bjöds friskt,(ska nog ha min ätardag imorgon tror jag:)

Nu ska jag ut med min soldyrkande nakenfis i solen(-han ligger o solar på balkongen nu)Vi ska gå en sväng förbi Limhamns torg-Limhamns konstnärer ställer ut där i helgen o Pernilla, min fina väninna är en av dem:)
Sen blir det lite sen lunch o vila lite+kanske lite sol o jordgubbar på balkongen.
Ikväll ska jag till United möllan (kyrkan)med Lena o några vänner till henne,kanske ska vi äta något ihop innan eller efter,lite sugen på Möllan i solen...Får se vad det blir ikväll,inget sent dock... Ha en skön solig dag du med! Becca

P.s Gia är ju isländska o till påsken har de en tradition där man får ett chokladägg med en lapp/budskap inuti i och det brukar stämma in bra,igår fick jag något i stil med:"Katten kommer till den som kliar den" typ "människan drar sig till den som ger dem bekräftelse-tycker det stämmer in på en del grejer hos mig<3 Becca

Inga kommentarer: