tisdag 5 april 2011

My tuesday..




Idag hade vi besök av en specialpedagog-såå givande o intressant o hon var riktigt bra o lätt att prata med-fick även en komplimang,HÄRLIGT!:D
Hade jag varit lite mer utav en "plugghäst" så hade jag gärna blivit specialpedagog själv.
Haft planering idag så man är inte piggast i stan när man kommer hem på tisdagar- efter 10 timmar på jobbet:/

Nu blir det iaf lite onyttig mat-ja blev såå sugen på panpizza ikväll så jag köpte det..går så lätt med..sen har jag lite tomatsoppa från igår kvar-tar lite pasta i den(-om jag skulle få i mig för lite kolhydrater..suck!:) För att kompensera (kanske)så köpte jag lite nyttigare alternativ till sött såsom:Nötgrej/bar,torkade aprikoser,jordgubbar o vanilj- kesella. Även påskpyntat lite-älskar ju högtider och att pynta..:D Lukas tog en kyckling med tassen o gick iväg haha;) Ni får även en bild på min nisse i sin "strassdräkt" som han fick i julklapp (som jag glömt bort:)
Nu blir det Glamourama på play och sen Desperate housewifes o sen Gynekologen i Askim (om jag orkar ikväll innan bädden..) KRAM,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
E de Lukas som tycker att du ska tapetsera om i lyan?

Beccas sida sa...

Hej! Iaf pga den lille busen som jag får göra det..;)B