onsdag 13 april 2011

Lillördag..


Väldigt lugn sådan för mig...Men faktiskt bortom tröttheten så är jag lite sugen på typ flottig mat eller varför inte sushi.. o mest VIN.. Men får vänta ett litet tag till-till fredag,då vill jag unna mig några glas vin;) Har faktiskt fortsatt att kämpa på med min lilla diet-men det lilla är det nya stora som vår pastor sa i söndags,pratade mycket om att vi ofta vill ha allt eller inget o gärna allt på en gång,men att det oftast inte funkar så,utan man måste börja med det lilla-o det har jag verkligen gjort nu(-skönt, man kan alltid ta åt sig av något pastorn predikar om)

Veckan i ord:Powerwalk hem ifrån jobb i måndags,kärleksdrama (med avslut...)många flirtiga sms,mer vikttänk-med färre kolhydrater+fler promenader,jobb,planering,TRÖTTARE ÄN TRÖTTAST,gullig taxi imorse hihi-nä inte taxi,kollega:D Påskfest med kidsen-vilt men lyckat o jag pysslade o var såklart utklädd till katt(-dock utan lackhandskar o sug i blicken;)

Nu blir det lite mat,ikväll blir det pyttelite tomatsoppa(-hade över o jag älskar den)ceasarsallad med laxfilé+en macka med kalkon o keso-såå gott! Vatten till det,men det är ingen nyhet-det dricker jag alltid till maten-I like it.
Ska kolla in lite av glamourama o efterlyst o law and order-lite sovmorgon imorgon,ska försöka vara duktig o promenera till skolan:) Ha en fortsatt mysig kväll mi amigos;)

Ett sms som jag skickade till min mamma idag:Kan vi inte dine and wine hos dig idag,eller kan jag få någon köttig,nyttig mat?:) Me spoiled? HAHA!

Inga kommentarer: