fredag 8 april 2011

AW


Haft en mysig/rolig o som vanligt intensiv dag med våra "wild kids"o med mitt lamm/hmm kollega.. o den andra bästa latinon-Marisela:) Har egentligen inte tid att blogga nu, men kan inte slita mig ifrån er;) Nyss hällt upp ett glas Chablis o väntar på att min goda vän Jenny ska smsa/ringa mig o säga när jag ska möta upp henne,vi ska på lite AW-wine and sushi:D Ska bli himla gott o trevligt! Sånt får man tänka positivt på som singel,hur ofta kan man gå ut o äta när man har familj?? Men visst lite "myssällskap" hade inte skadat senare ikväll.. Det ska ni ta vara på,ni som har kille/familj! Skyll inte på huvudvärk,tänk då på den soon to be "guldnunnan" här, and get some;) P.s Never mind busken i bakgrunden,its been there for years-o ingen fattar varför inkl mig själv..:)

Inga kommentarer: