söndag 3 april 2011

Lite shopping en onsdag..


I onsdags efter jobbet så gick jag till hudinstitutet här på limhamn (finns en på hansa med) Slutade med att jag kom hem med 3 fab products;) En SJUKT bra ansiktskräm för känslig hud-ytliga blodkärl..:/ Den känns riktigt skön o rätt för min hud.(självklart finns den för olika hudtyper.)Köpte även en solkräm ifrån samma märke(-bioline, spf 50,yes 50!!) Måste skydda mig från solen,för att inte skada min känsliga hy ännu mer..Hon rek även denna gången IPL behandling,får väntas lite med det..Kanske kör botox,restylane o hela det kittet då..Hon pratade om att krämen kan ju alla i familjen använda,om du har ungdomar hemma också..WHAT?? Ser jag ut som 50??Eller tror hon att jag födde barn som 16åring??:D Nog om den mindre roliga o samtidigt roliga incident.. Eftersom jag köpte 2 produkter, så fick jag ansiktsmask på köpet,den har jag redan hemma,men snart slut så det var bra! Inget billigt kalas,men härligt när man känner sig såå nöjd,ska verkligen fortsätta köpa allt ifrån den serien. Becca

Inga kommentarer: