söndag 10 april 2011

My saturday....





Förrutom en DUM mage efter sushi o alkohol dagen innan så hade jag en skön lördag:)
Solen sken..skön morgonpromenad med vovvis,fixade nailsen-jättefina!
Pratade i tele med Thomas en bra stund,in mot möllan senare på em för att träffa Rosita:) Det var mycket härligt på uteserveringen-mkt folk..Men till sist satte vi oss på ett ställe där vi tog ett glas vitt o åt kyckling med klyftpotatis,sås o wokgrönsaker-rätt gott o prisvärt(-Angelo) Lämnade några klyftisar.oh yes jag kör min lilla diet nu som innebär betydligt färre kolhydrater (o förhoppningsvis mer motion med...) Kom hem o skulle ha myskväll med de små<3 men mådde så kasst i magen så jag vilade ett par timmar..sen tittade jag på den danska serien:Den som dräber..sååå bra!!! + lite av Inte utan min dotter samtidigt som jag hade trevligt sms-sällskap;) Senare ringde Thomas med,vi pratade i säkert en timme (mitt i natten...)Så det blev rätt sent,men det var det värt...Becca<3

Inga kommentarer: