torsdag 7 april 2011

Sjuksvar..

Har jag sagt A så får jag säga B,eller hur? Man kan säga att proverna mestadels var bra:

Hjärtat bra,kolestrol bra,andra blodvärden bra,kalium en aning lågt,lågt blodtryck(-but thats a good thing)Bra hörsel(-lika bra som när jag var nyfödd sa han haha) Lite äggvita i urinen(- blir lite orolig över det)Pratade lite om mina magproblem o därför tog jag ett blodprov till idag för att se så att jag inte har en bakterie i magen-får svar på ons,(men jag tror att det är magkatarr-men jättebra att han vill kolla upp,o jag hoppas att jag har det så kan jag lätt bli bra igen!)

Sen sa han det TRISTA som jag vet så väl redan..ÖVERVIKT..Han sa det lite försiktigt o så o att det bara rörde sig om några kilon-men ändå..USCH GILLAR DET INTE!! Trots att man vet om det så känns det surt när en läkare säger det till en.. Tänk att jag för typ 12 år sedan nästan var underviktig..eller iaf JÄVLIGT SMAL!!! Känns sjukt trist..:(
Men med all ångest,lite deppighet o magproblem som jag haft mycket av dessa åren så är det kanske lätt hänt, I dont know-måste ändras på iaf-vill inte va en tjockis!!:/
Men läkaren verkade nöjd med allt så jag borde väl vara det med då..:)

P.s Tror ni att jag kände mig sexig med "de små" upp i vädret(-nä jag fick faktiskt ha BH idag-thanx!;)blek/fet mage,svarta tights o gummistövlar?:D Becca

Inga kommentarer: