söndag 3 april 2011

Fredag=AW;)






Var så lycklig för att jag fick hundpass fre em/kväll:) P (en supergullig lamm- kollega;)körde mig till stan,sen mötte jag upp Angie för lite AW,som inte blev så lite..Blev öl,rosé,vitt vin,mojitos o en annan rosa drink för mig..O vi var först hemma vid 23 tror jag..o började vid 16.30..;)
Som vanligt (med mig)så blev det ingen liten vanlig AW utan roliga/speciella incidenter.. Vi var på le rasoir,sen hipp-som inte var så bra då-men vi kände ett lamm ifrån baren o en annan kille där flirtade med Angie så när de egentligen hade stängt o bara "arbetarna" fick vara där, så gick vi in igen, efter en snabb vända på "Paddys"(-som var riktigt B..!)MEN lämnar vissa detaljer,bilderna talar sitt tydliga språk, på att vi hade en rolig kväll! Det enda som var lite trist,var att jag kände en liten deppighet mot slutet av kvällen..ni vet med mycket alkohol i kroppen så kommer alla ens "singelkänslor" fram-ni singlar vet säkert vad jag menar..Känns som en jakt därute,som man inte riktigt orkar vara med om..Man vill bara skita i vilket o ha kul,men svårt att bestämma över sina tankar i såna lägen..B

Inga kommentarer: