fredag 22 april 2011

Update:Fredag last week...






Hade en superskön o solig fredag (förra veckan)med SOL!
Var med barnen i pildamsparken-känns som jag missat Malmös fina parker...Men det blir lite så när man bor nära havet kanske (o inte inne i stan.) Fick iaf lite barndomsminnen:) Fin natur,fina vårblommor o lekande kids.

När jag kom hem ifrån jobbet så var det tänkt att jag skulle ta det lugnt bara(-varit intensivt på jobb med färre kollegor än vanligt)MEN när jag satt där på balkongen i solen med lite bubbel så ringde jag min gulliga granne Stina o hon satt också själv,så jag o nissen gick in till henne o vi fortsatte att dricka,sen kom hennes dotter/min väninna Pernilla också-så det blev rätt sent,men vilken härlig o spontan kväll med goda vänner!:) Becca P.s Nisses (grisa) fötter på bilden,han kurade in sig i mitt knä under min kofta o sov:)

Inga kommentarer: