måndag 18 april 2011

Godnatt mina vänner.

Sitter i bädden-nybäddad säng, lovely:) Ätit lite sen o god mat-not a lot of carbs today. Myst med de små,badat o smort in nissen med nivea-doftar ljuvligt nu o är såå mjuk<3 Lagat mat, kollat bloggar,prom med nissen, stekt färs till honom med, pratat i tele o smsat. Kollat bachelorette-Vissa av killarna fattar inte helt enkelt... Många tror för gott om sina chanser, de tror att det handlar om prestation mer än personlighet o kemi. Jimmy hängde inte med alls:/ Bra att han åkte, men synd eftersom det var kul att se honom göra bort sig lite :) Sebastian är såååååå attraktiv... Vet dock inte helt säkert om han är pålitlig i långa loppet, men så charmig o annat:P Christian tror jag inte på alls-gillar inte hans stil på ngt sätt-kanske lite självgod... Vad tycker ni?! Min dag på skolan var inte superbra-men promenad med Marisela efter lunchen var trevligt! O även en hel del söta/härliga kids:) Såna dagar är jag extraglad att jag omges av underbara människor privat... Alla är de unika o inte lik den andra-Thats what I like!<3 Becca P.s många pics o mer helg-info väntar...

1 kommentar:

Anna sa...

Visst är Sebastian snygg?! :)
Fina ögon! Christian tror jag inte heller på, han verkar för "pojkig" för henne.. Jag tror att Jimmy var där för att man skulle ha nån att skratta åt i programmet, men det va rätt att han fick åka! Många snygga killar där tycker jag ;) Puss