söndag 10 april 2011

Perfekt söndag...






Helgen går alldeles för snabbt...:/ Haft en jättemysig söndag utan att det hänt något speciellt..(underbart) Gick upp rätt sent,tog en runda med nissen,till ica o storhandlade (mycket nyttigt!)Åt lite,tog lite kaffe med Angie i luren:) Solade lite på balkongen med hela familjen(-t.om pippin var ute några timmar idag:)

Sen blev jag hämtad av Caroline med familj,premiär i år för min busneljacka (love spring) o vi åkte till kyrkan-superbra stämning på en gång! Började med några lovsånger-ngn fin ballad, men mest hårdrocksgenren.
Sen liten presentation av olika grejer inom kyrkan,o sen kom Timbuktu in på scen+en tjej ifrån ett välgörenhetsprojekt/ Kongo. Fin intervju med Timbuktu o självklart sjöng han:Alla vill till himlen.. Sen kom pastorn in o predikade (bra som vanligt)Sen en bön tillsammans mot slutet. Vi stannade kvar en bra stund på minglet,som var trevligt:) Första uteminglet för i år-grillning,fika,hoppborg för små etc. Kul att se alla människor-så mycket folk...! Tyvärr konstaterade jag att VÄLDIGT många har små barn i kyrkan/familjer..Alltså inte lätt att hitta någon där kanske..but who knows;)
Träffade några av "mina små barn" från skolan där..såå söta,de kom fram o var hur gulliga som helst-det värmer<3

Sen jag kom hem så har det blivit lite matfix-ätit god middag +kolhydratsnålt, o man blir ju mkt mätt av kött/protein (jag känner så iaf) Myst med mina älskade djurisar i bädden<3 Blir lite tv nu,innan sömnen tar vid..

Hoppas du har njutit av solen o ledighet o varit vid gott mod min vän<3 Becca

Inga kommentarer: