lördag 30 april 2011

Min dag

WOHOO idag får jag äta:)) Igår efter mkt vin så blev jag lite deppad över att jag känner mig tjock o att jag inte kunde äta desserten igår..:( älskar ju blåbärspaj med glass...! Men men middagen var god, men sällskapet sådär...Alltså ingen kan göra en så sur som sin mamma ibland,eller hur!? Nog om det,så här ser min dag ut:

Angie är iväg o köper STOR FRUKOST till oss bestående av b.la croissant,kalkonpålägg,bullar,yoghurt,juice,kaffe m.m m.m..+lite snask till mig ikväll då jag bara ska relaxa:) Innan dess ska vi hinna med en hel del: Nu ut i trädgården o käka,snart iväg o fixa mina nails,sen mot småbåtshamnen för att NJUTA av fint väder,utsikten,räkmacka o vin,kanske glass?:P Sen mot AC som inte har det så lätt alls o är mkt ensam(-skrivit om henne tidigare här) Sen mot mobilia (ligger nära där)fika o shoppa lite:) Sen blir det tillbaks till Kph för Angie o lugn kväll för moi o mina små<3 Självklart kommer bilder senare ikväll eller imorgon! Becca

Inga kommentarer: