onsdag 6 april 2011

FIERCE;)


Det är så viktigt att inte vara alltför konflikträdd, o att inte ta skit ifrån någon.. Många är dåliga på det,o definitivt jag med ibland,men jag gillar inte när jag är det..Jag vill säga ifrån när jag känner mig dåligt behandlad, o jag tror att tar man för mycket skit så sjunker ens eget "värde" i ens egna ögon med, o då börjar det ju bli riktigt farligt..Så för att kunna tro på dig själv samt öka ditt självvärde så gör saker som du mår bra av, o visa andra hur de kan o hur de inte kan behandla dig-du sätter själv upp gränserna o reglerna! Tog tag i en sån sak idag som jag har retat ihjäl mig på nu i några veckor o mått lite dåligt över.. O det känns mycket bättre nu:) "Bad guys" kommer i alla möjliga former,du kommer förmodligen möta en del av den typen i ditt liv.."They will try to break you-but dont YOU let them"<3 Becca

Sist men inte minst..Avsluta saker som du inte mår bra av..Umgås med människor som verkligen gillar dig för den du är..Kompromissa inte för mycket med dig själv..Lyssna till magkänslan-som i princip alltid har rätt..Ett sånt beslut har jag också tagit i veckan..WHAT A GREAT WEEK-I really meen it,hatar att stå stilla o stampa o fundera o grubbla för mycket..det ska vara lättare än så!:D

Inga kommentarer: