fredag 29 april 2011

Veckan






Får skylla på min pollenallergi eller kanske för mkt sol(-mitt jobb e nice såhär års:)varit helt SLUT när jag kommit hem på kvällarna...Men nu alltså lite uppdatering.
Veckan har känts så kort o skön nu när måndagen försvann-nice!
I onsdags var vi på 5-årskonsert på Hipp med våra små liv-alltid kul att göra något annat o komma iväg lite,musiken var bra o duktiga musiker o superfin lokal där,MEN helheten var sådär o de flesta tyckte samma. Blev såå sugen på vinlunch-eller iaf god mat när vi gick förbi andra människor som satt o lunchade i stan(-får bli mkt sånt under semestern:)
Idag gick vi till Pildammarna med kidsen,mysigt där! på rasten gick jag o Pablo till Mobilia o köpte en latte på espresso house:)
O kvällarna har mest gått åt till att vila på...

Nu väntar jag på Angie,hon är påväg (fr kph)o är snart här:)Så kul,som alltid!
Rosévinet är i frysen-jag valde "pink pet" denna gången-mkt gott! Tyckte det var ett passande namn för mig-lite porrigt o lite girly,at the same time:P
Vi ska hem till min mummy på middag,ett annat trevligt par väntar där också. Vi ska äta oxfilé..det har jag ju inte ätit på 100 år...blir nog super! Laxmacka till förrätt:)Nu kommer hon nog,(hon brukar spexa i trappen;)Yes det va hon,C ya later gaters,Becca

Inga kommentarer: