torsdag 7 april 2011

Nice-plans..






En betydligt mycket roligare grej som hände idag var att jag fick min semester (första dagarna i juni beviljad) Och till min stora glädje insåg jag att vi kan vara där 1 dag extra:) För man är ju ledig 2 dagar där..Så vi tar nog ons-sön istället för tors-sön-great va?! 5dgr:) Åhh man måste åka på weekends oftare,jag behöver bara ta 2 semesterdagar för denna resan, så man blir ju inte borta så mycket ifrån jobbet o dessutom blir det inte jättelång passning av mina djur för någon annan..
Förrutom Nice så vill vi åka till Monaco en dag med(-smidigt o snabbt att ta sig dit därifrån)Dessutom har kollegor tipsat mig om ett smultronställe som jag glömt namnet på,men som ska vara väldigt fint o pittoreskt. Men känner jag mig o Angie väl så blir det mest häng i Gamla stan-titta på människor,vandra runt på gatorna,gå in i butikerna,njuta av miljön o naturen,ÄTA (eller nej just det) äta o DRICKA gott;) Becca

Inga kommentarer: