lördag 23 april 2011

Långfredag O Påskafton






Hade en lugn dag igår,gick förbi Pernilla-som ju ställde ut på torget här (bland några andra konstnärer med)Tog nissen med:) Fina tavlor, som vanligt.
På kvällen hämtade Lena mig o vi åkte mot Betlehemskyrkan (där United håller till på fredagar kl 19.30) Fin gudstjänst,en mycket duktig pastor o talare,fina lovsånger som alla är med o sjunger o lite allmän info om kyrkan o saker som ska hända inom kort osv...o fin bön som vanligt. Efter kyrkan gick vi mot möllan för att sätta oss någonstans o äta/dricka,det blev den indiska-Lena hade ätit så hon tog en förätt bara o jag som var JÄTTEHUNGRIG eftersom jag var lite bakis... tog en indisk,rätt mild kycklingrätt(-älskar söt mat) Supermysig kväll i gott sällskap! Becca-"Love living,live loving"

Idag var jag ute med nissen tidigt i fm på parkpromenaden-mysigt:)
Sen gick jag o handlade,fick en vit blus av min mamma i påskpresent:D
O nu känner jag att jag måste ut i solen lite...dagen bara rusar iväg...Ska sätta mig på balkongen med en latte o lite tidningar o såklart mina älskade djurisar<3
Ska iväg på middag till Lisa(-min kusins mamma)som också bor på Annetorp,ska bli jättetrevligt,lite extra trevligt för att Jennie (min kusin o väninna) kommer med sin man o deras söta lilla dotter,som jag inte sett på jättelänge. Min mamma har shoppat till henne IGEN..;) Kul att köpa till en liten flicka... Det ska inte bli sent ikväll,för vi ska vara där redan 16-vilket är skönt,vill inte förstöra de fina o soliga dagarna nu genom att vara sliten... Nä nu kallar solen:D Glad påsk igen! Becca P.s På ena bilden står Angie i ett regnigt Barcelona-det var igår,o vi hade strålande sol...Hoppas de fått sol idag!

Inga kommentarer: