tisdag 27 december 2011

Annandagen











Igår var det dags att hälsa på mina danska släktingar-eller några av dem iaf:) Min pappa (som jag inte har kontakt med)har 8 halvsystrar-som ju är mina fastrar,några av dem o deras barn-mina halvkusiner har jag bra kontakt med,speciellt Tine o Gitte med deras familjer/barn.
Igår var vi hemma hos Tine som bor i Lyngby,där var även mina kusiner:Nina,Christian,Daniel,Maja,David+några till+deras SÖTA vovvar-Sally och Futte<3 Vi åt jättegod dansk julefrokost såsom sill,räkor,bröd,ris a la malta,ägg,fläskstek,fiskfiléer m.m Jättekul att träffa dem alla igen o catch up,o bara ha det skönt! De är den typen som det är väldigt lätt/gästvänliga o man känner sig bekväm direkt! Glada,enkla o varma människor:) Jag o Angie hoppade över Tivoli,vi tog en latte på Hovedbanegården,innan åkte jag hem-skönt att komma hem i hyfsad tid med tanke på resvägen. Becca<3

Inga kommentarer: