måndag 12 december 2011

I lugnet

Vaknade o mådde illa o hade ont i magen...förmodligen ätit/druckit fel med tanke på min magkatarr,även mkt i tankarna o det har varit mycket,o eftersom jag är en väldigt känslig person så behöver jag väldigt mycket lugn i mitt liv. Så jag har varit hemma idag o kommer vara det imorgon med,för magen är inte kry än...precis ätit det första idag (kl är 15) o det känns sådär+druckit proviva. Har sovit o vilat mkt idag,o så kommer det fortsätta-känner att jag behöver lugnet. Men supersynd att missa vår "Lussefika" imorgon med alla gulliga föräldrar o kids:( Hoppas på att orka/må bättre igen tills på ons!
Kollade på det sista avsnittet av Oprah (o inte ett öga torrt kan jag säga,)kan rek alla som inte sett det,att se det-väldigt insiktsfullt! Becca-Love GOD,Love LIFE,Love PEOPLE<3

Inga kommentarer: