torsdag 22 december 2011

Nails and plans...





Nyss hemkommen ifrån "Studio de lyx" där jag fixar mina nails av Jenny där,(brukar hålla mycket bra!) Jag skulle egentligen bara fixa till en nagel o lägga på lack för att snygga till nu inför christmas:) MEN blev helt nytt "fyllt på" bra för mig,slipper jag gå dit d27 som var bestämt-har mkt planer slutet av dec nu...+de är riktigt snygga nu!;)
Blev en röd färg igen-fast en lite annan nyans,bra till julen:)

Nu dricker jag lite mousserande o har en kycklingfilé i ugnen-tänkte göra tikka masala ikväll,gott... Blir väldigt lugnt o mys med de små,ska upp strax efter 5 imorgon o har en buisy day...Öppnar skolan o förskolan,jobbar tyvärr på fritids imorgon-inte lika kul,men med bra sällskap dock! Slutar så fort jag kan,(kanske kan ta komp)men tror det blir först vid 14.00 typ. Rusa mot mobilia för att fixa lite julklappar,sen mot Limhamn för att gratta min fina mamma o ta ut henne på restaurang o fira hennes dag(-63 år.)Sen väntar 4 dagars ledighet för att sen jobba 3 dagar, o sen vara ledig första veckan i januari,förrutom att hänga en del med min mams förstås,så ska jag passa på att vila+att träffa andra fina vänner<3 Becca

Psst: Fått min gåsjacka nu:) O såå varm den är...! Superbra o det var rätt strl. psst igen: Ni missar väl inte dokumentären på svt kl 22 ikväll där b.la Breiviks (frånvarande!) pappa talar ut...

Inga kommentarer: