torsdag 29 december 2011

Torsdag




För att vara helt ärlig så är såna här dagar på jobbet rätt så sega o trista (blandgrupp utan rutiner o få barn)...så jag är glad att vara hemma nu,myskläderna åkte på direkt efter vovve-rundan,ljusen är tända,pasta bolognese är hämtad hos mami o vin hämtad:)Så nu sitter jag här med en horny dog bredvid mig(-nä idag är det inte bara jag;)utan min vovve som liider då en grann-tax löper:/

Vet ni!? i fm åkte Angie o hennes Kim till Thailand:) För att leva härligt semesterliv i 2v,jag är inte avundsjuk på flygningen eller på just Thailand(-det har aldrig lockat mig)MEN skönt att vara i värme o fin natur o slappa:D
Wish them all the best!

O för mig är det bara 1 dag kvar, sen semester i 1v-lovely;)
Have a good one,Becca:* P.s Skönt att ha en fin gran i trädgården,när man bara har en mini själv hemma:)

Inga kommentarer: