lördag 3 december 2011

Buisy but a lovely day






Hade lite angest infor fredagen,skulle va pa mote,ar nytt kulturombud pa skolan sa det var nytt for mig...mote i ngra timmar,sen utvecklingssamtal,hitta nobelklanning pa em o fira Nellie pa kvallen.

MEN allt gick sa himla bra,vad nojd jag kande mig...jag blir ofta orolig,mkt pga min angest saklart,men sen i slutandan sa blir det mesta saaa himla bra.
Motet var superbra,traffade av en slump en annan tjej som ocksa var ny inom detta,dessutom kristen o medlem i United/saa kul... O intressant mote overlag,viktigt med kultur for de sma,men det ar var skola duktig med,med tanke pa musikinriktning,dans o en del annat. Utv.samtalet gick battre an bra,den lilla pojken i fraga,fragade aven efter mig pa helgerna/ska vi ga till Becca idag/tank er irlandsk brytning o en lite rodlatt, buscharmig sotnos...

Sen akte jag med crazy o otroligt roliga energiknippet Marisela mot stan for att shoppa en nobelklanning till nasta fredag...O vet ni..Jag hittade en pa forsta forsoket...saa glad,for att prova klader ar inte min grej alls... o inte heller att byta om o halla pa infor andra manniskor...SKITSNYGG Madde klanning har jag nu. Ni far se nasta vecka om ni gillar det.

Sen akte vi for att mota Nellie,fodelsedagsgrisen...vi hade forst tankt oss Paddys,men dar var feststamning osv,o vi ville ju kunna prata o ha det lite mer lugnt...sa till sist blev det piccolo mondo dar jag at en gooood pasta bolognese o vin,pannacotta till dessert. Vi hade jattekul o skrattade hela kvallen...Nellie fick ett chokladfondue set av oss.

P.s Nar jag var i stan,vilket jag ratt sallan ar,sa fick jag upp lusten for shopping o festa igen...tva saker som varit pa min utelista lange...vad har Jesus gjort med mig...vimlade av snygga killar med...killtjusare som jag e... Puss,Becca

Inga kommentarer: