torsdag 29 december 2011

Nyårsafton

Nu är det snart dags för nyårsafton.. Som singel så ser jag inte så ljust på denna dagen, folk säger: jo men dra ihop ett singelgäng, eller du kan va med oss o ännu värre-vissa par frågar inte ens om man vill va med-det passar väl inte in i deras parvärld....O hänga med o sitta o titta på kyssen vid midnatt är inte heller så kul, o massa singelvänner över 30 har man inte heller...O festa ute på typ nattklubb det vill jag inte-been there done that... Haha både jag o andra är omöjliga när det gäller nyår;) Jag känner väl bara att just under nyår vore det nog rätt mysigt att lyxa till det med en partner på ett finare hotell el utomlands etc. Sen får jag erkänna att jag är lat själv också+ har djur så jag kan inte åka iväg långt i vilket fall...MEN blev väldigt glad när min mami skrev innan att både hummer o biff var inhandlat:) älskar lobster...:P Blir även matine med Rosita:) Sen vid tolvslaget sippar jag nog på bubbel i min ensamhet som jag faktiskt börjat gilla o acceptera mer o mer, känns som det alltid kommer vara Me myself and I-man måste lära sig att gilla läget o göra det bästa av det! Bara några få delar i livet där jag känner att jag saknar en kille o den ena är alltså nyårsafton o det är mkt pga att de flesta andra väljer sin partner denna afton. Becca<3

Inga kommentarer: