tisdag 20 december 2011

Hygge i Köbenhavn














Hade en riktigt mysig em/kväll i Kph i söndags:) Åkte in vid 15,jag var lättad över att tåget inte var fullpackat med folk,(nog ett bra beslut att åka en sön)Vi var jättehungriga så vi gick ganska snabbt till ett italienskt ställe(-bakgata till ströget) som vi käkade på i somras-måste säga att uteservering var lite mysigare,men helt ok pasta blev det för oss o gott rödvin till:)

Gick in en snabb sväng på Illum o Magasin-fiint,självklart kollade jag in beautyavdelningen,jag köpte ett MAC lipgloss i nyansen "dreamy", köpte också en dansk humorfilm-"klovn" till min mamma i julklapp. Men det var ingen shoppingresa,utan främst mys-dag:) Vi promenerade mycket vid ströget,o vi var också vid "Nyhavn" o kollade in julbodarna-men måste säga att vi svenskar är bättre på både glögg o julpynt!:)Kanondag med Angie.

Väl hemma var det såå skönt att efter resa,promenad i kyla (o med stövlar)ta av sig o sätta på sig skönaste pyjamasen o ha tv-mys med mina små-som här med Lukas på magen<3

Tivoli ska vi till på måndag (annandag jul)då vi också ska hem till min underbara faster Tine med familj i Lyngby på julefrokost-längtar,längesen vi sågs nu och de betyder mycket för mig...Jag värdesätter min familj/släktingar högt!<3 Becca
P.S Märker ni att jag har en ny mobil med great kamera?! Såå glad för Iphone 4s;)

Inga kommentarer: