söndag 11 december 2011

Vilo-söndag




Min söndag är så som jag tycker en söndag ska vara...så lugn som möjligt:)
Jag tvättar,har bloggat mkt,handlat,ska läsa sydsvenskan o lite andra tidningar tänkte jag (de växer här nu...) måste även planera lite inför mina samlingar i veckan. Förrutom det så är det LUGNA GATAN...

Ringde på dörren innan o där stod Pernilla med en röd ros till mig-sött:) Blev snabbt bjuden över till min mamma vid lunchtid för lite glöggmys med lussekatter o pepparkakor(-älskar lussekatter,märks det?:) Ska kolla "Så mycket bättre" med,får bli på webben. Älskar ju det programmet,o hann bara se lite av reprisen idag-men det verkade väldigt bra!:) O jag blev glad över att det nästa lör kommer ett avsnitt till,som blir det sista.

Fått klassiskt,god söndagsmiddag av min mami inkl lite rödvin:)Lyx!
Nä nu kallar tvättstugan...Ha en härlig söndagskväll<3 Becca

Dagens tips: Fastnat för låten:"Grown up christmas-list",hörde den första gången förra lördagen i Pingstkyrkan o ÄLSKADE den direkt...Igår hörde jag den på Youtube o bara ÄLSKAR melodin o den vackra texten,lyssna o kanske fäller du med en tår som jag...(Eller så är du inte fullt så känslig;)

Inga kommentarer: