lördag 17 december 2011

Helg,sköna helg!

Varit några intensiva o långa dagar nu..o det kände jag imorse när jag vaknade,kände mig riktigt sliten,typ bakfull(-fast inte druckit en droppe alkohol i veckan,kul!)Ont i huvudet,jättesliten,förkyld etc... Så nu tänkte jag fixa ngra ärenden-ämta ut min nya mobil,yeyy...;) Sen får jag se hur jag mår,antingen blir det Köpenhamn eller så blir det hemmets lugna vrå o kanske Kph imorgon istället,vill att huvudvärken ska gå över-inte kul att åka någonstans när man mår kass...

Igår var det dags för julmusikalen-sååå duktiga elever o musik/danslärare vi har på skolan-en fantastiskt bra,rolig o framför allt proffsig show! (Kommer några bilder senare:) Men det blev ännu en lång dag o kväll...gick hemifrån 7.30 o var hemma 21.45...O där emellan:Jobb,utvecklingssamtal+musikal o lite städ efteråt...
Men snart lite ledighet... O nu helg! Kram,Becca<3

Inga kommentarer: